Published On: hét, Sze 23rd, 2013

Virtuális call center szolgáltatásba fektet a DBH Investment

Az Új Magyarország Kockázati Tőkeprogram (JEREMIE) pályázatán nyertes DBH Investment Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. kiválasztotta újabb befektetési partnerét.

call-center

 

 

Az ötmilliárd forintos kockázati tőkelapot kezelő DBH Investment 150 millió forintot fektet a virtuális call center szolgáltatással foglalkozó, szegedi székhelyű Virtual Call Center Solutions Zrt.-be. A DBH Investment Zrt. jellemzően magas hozzáadott értékű, technológia-intenzív iparágakban keres befektetésre alkalmas kis- és középvállalkozásokat.

Egy olyan hozzáértő ügyfélszolgálat működtetése, amely képes az ügyfél érdekeit hathatósan képviselni a cégen belül, pozitív irányba változtatja meg a vállalatok külső megítélését. A Virtual Call Center Solutions Zrt. által kifejlesztett termék a legmodernebb technológiák segítségével egyedülálló megoldást biztosít bármilyen típusú call center számára. Használatával eszközberuházás nélkül létrehozható egy olyan professzionális ügyfélszolgálati központ, amely eddig csak a legnagyobb vállalatok számára volt elérhető. A Virtual Call Center szoftver befektetési költség nélkül olyan technikai és távközlési szolgáltatást biztosít, amely alkalmas bármilyen telefonos tevékenység elvégzésére (telemarketing, ügyfélszolgálat, telefonos piackutatás). Működtetéséhez a felhasználónak nincs másra szüksége, csak számítógépre, headset-re valamint szélessávú internetre. A kifejlesztett szoftver a távmunkát is támogatja, ezért használatával akár az irodabérlet díja is megtakarítható.

A call centerek működtetésének területén a technológia a cloud megoldások alkalmazása felé tart, egyre kevesebb cég kíván saját eszközökbe, technológiákba milliókat fektetni, amikor mindezek magas színvonalon, költséghatékonyabban elérhetők. Ezek a hathatós megoldások segítenek abban, hogy a vállalatok jól gazdálkodjanak dolgozóik munkaidejével, így mindenki a saját kompetenciájának megfelelő tevékenységet tudja elvégezni. “Szoftvermegoldásunk segítségével, beruházási költség nélkül, olyan professzionális call center szoftver megoldást kínálunk – IT infrastruktúrával és távközlési szolgáltatással egyetemben – amely eddig kizárólag tőkeerős nagyvállalatok számára volt elérhető. A szolgáltatás azonnal igénybe vehető, biztonságos és rugalmasan bővíthető, így ügyfeleinknek elég csak a minőségi ügyfélkapcsolatokra koncentrálniuk” – nyilatkozta Tóth Szabolcs, a Virtual Call Center Solutions Zrt. igazgatóságának elnöke.

„A DBH csoport üzleti modellje lényegesen eltér a piacon található többi vállalatétól. Cégünkkel való kapcsolatoknak csak egy részét teszi ki a kockázati tőke, mi ezen felül infrastruktúrát, valamint üzleti tanácsadást is biztosítunk partnereinknek nemzetközi hálózatunkon keresztül. Az Virtual Call Center Solutions Zrt. életében a befektetői tevékenység mellett az üzletfejlesztésben, a nemzetközi terjeszkedésben és a fejlesztői kapacitások növelésében kívánunk aktívan részt venni”- mondta dr. Erdei Sándor, a DBH Investment Zrt. elnök – vezérigazgatója.

Forrás: IP

Leave a comment

You must be Logged in to post comment.

http://www.autodoc.hu