Published On: csü, Sze 19th, 2013

Megújult a Bing

Egyedi, új designnal, találati listával és új logóval jelentkezik mától a Bing, amely az újításokkal komoly vetélytársa lehet a Google-nek – írja az ite.hu.

uj-bing-logo

 
A Bing teljesen új logót kap, amely jobban kötődik a Microsoft márkájához. A kiválasztott arany szín harmonizál azzal a színnel, amely a Microsoft négyszínű logójában is megtalálható. A kiválasztott betűtípus a Segoe-val rokon, és kis betűvel kezdődik. A hírek szerint a cég több száz logót tesztelt, mielőtt a végső választást meghozta. Az elmúlt héten egyébként a Yahoo is új logóval jelentkezett, amely igen sok kritikát kapott a designerektől.

De nem csak a logó újult meg, hanem a teljes kezelőfelület. A hírek szerint a Bing az alapoktól egészen a támogatásig mindent megújított, és az új kereső responsive designt kapott, amely minden eszközön elérhetővé vált.

Az egyik legnagyobb újítás a „Page Zero”, aminek lényege, hogy ha a keresőmezőbe elkezdjük beírni a keresett kifejezést, a Bing azonnal találatokat mutat, mielőtt a teljes találati listát lehozná. Ha két hasonló nevű emberre keresünk rá, felkínálja a választási lehetőséget is.
Szintén jelentős újítás az un.”Pole Position”, amely a találati lista tetején található, és igyekszik közvetlenül megadni a választ a feltett keresésre. Ez csak abban az esetben jelenik, meg ha a keresés egyértelmű. Így például ha New York időjárására vagyunk kíváncsiak, vagy Kate Perryről keresünk képeket.

A közösségi média most már teljesen része a Bingnek. Az oldalsávban most már nem csak ténybeli információk jelennek meg, hanem ismerőseink Facebook és Twitter bejegyzései is, amelyek a témához kötődnek.

A megújulásnak ezzel még nincs vége. Az oldal továbbfejlesztése jelenleg is folyamatban van, az újabb designelemek a felhasználók visszajelzései alapján változnak majd.

A Bing ezzel a megújult designnal szeretne versenyre kelni a Googleval. A Bing vezetője szerint míg a Google teljes birodalmat épít ki, amiben levelező rendszer, saját videócsatorna és közösségi média is megtalálható, addig a Bingnek nincs ilyen célja, ő ezeket a feladatokat a partnereire bízza.

A megújulással a fő cél az volt, hogy a Bing túllépjen a hagyományos keresőmezőn alapuló információ szolgáltatáson.
Az új Bing hazánkból egyelőre nem elérhető, ezért csak képekről ismerhetjük meg az új designt.

Forrás: IP

Leave a comment

You must be Logged in to post comment.

http://www.autodoc.hu