Published On: hét, jan 14th, 2013

Így készül a világ első közösségi slágere

Egy világhírű DJ-vel és producerrel lépett együttműködésre az Ericsson: az Avicii-vel indított közös projekt célja, hogy megmutassák miként működhet a hálózatba kapcsolt társadalomban az innováció és hogyan formálódhat át az üzleti tevékenység is.

Avicii 2012 őszi turnéjának egyik állomása Miamiban

 

Az Ericsson jövőképében megfogalmazott hálózatba kapcsolt társadalomban az emberek, helyek és dolgok közötti valós idejű kapcsolat új utakat nyit az üzleti tevékenységben és a szórakoztató tartalmak elérésében is. A szórakoztatóipar többször is sikerrel honosított már meg új modelleket, elég akár a tartalmak digitális terjesztésére gondolnunk. Az Ericsson arra használja ezt a projektet, hogy más iparágakkal folytatott párbeszédében is bizonyíthassa álláspontját.

Avicii fiatal, progresszív művész, aki az alkotó munka, a zeneszerzés új útjait járja. Rajongótábora a semmiből nőtt több tízmilliósra pusztán a közösségi média révén, miközben két legutóbbi, a Universal Music Sweden kiadásában megjelent számából is sláger lett. A Forbes magazin nemrég őt nevezte a világ második legbefolyásosabb 30 évnél fiatalabb zenészének.

A projektben először is felkérik Avicii rajongóit és a világ minden táján élő producereket, hogy küldjenek hangfájlokat az interneten keresztül. Az „Avicii x You” projekt január 9-én indult. Avicii lesz a vezető producer, ő gondozza majd a társalkotóktól beérkező tartalmakat, a basszust, az effekteket, a dallamot, a ritmusokat és a vokált. Ezekből fogja létrehozni a világ első közösségi, crowdsource-olt slágerét, amelyet 2013. február 26-án mutatnak be.

Avicii menedzsere és partnere, Ash szerint az „Avicii x You” projekttel paradigmaváltásra készülnek, ők lesznek az elsők, akik slágerkészítésre használják fel a közösségi technológiát.

A zeneipar rengeteget változott az információs és kommunikációs technológiák révén – véli Per Sundin, a Universal Music Sweden ügyvezető igazgatója. Sundin szerint napjaink nagy kérdése az, milyen új lehetőségek nyílhatnak a zene előállításában, marketingjében és terjesztési módszereiben.

A mobilkommunikációban, a szélessávú hálózatok és felhőalapú szolgáltatások működtetésében szerzett tapasztalataink jól megfelelnek a projekt igényeinek – állítja Arun Bhikshesvaran, az Ericsson marketingigazgatója. A szakember elmondta: 2018-ra a mobil adatforgalom a jelenlegi szint körülbelül 12-szeresére növekszik, elsősorban a szórakoztató tartalmak fogyasztása miatt.

Az Ericsson szerint 2013 legfontosabb fogyasztói trendjeinek egyike a közösségi média-alapú szórakoztatás. A városi élet kollaboratív és kreatív vonásai, valamint a felhőalapú szolgáltatások lesznek a folyamatos alakulásban lévő hálózatba kapcsolt társadalom legfontosabb jellemzői.

Forrás: IP

Leave a comment

You must be Logged in to post comment.

http://www.autodoc.hu